Busra_06 Edanur08 Benim kuyruk sokumumda çatlak var aynı zamanda belimde düzleşme ve 3 tane fıtık var meslek hastalığı diyeyim 😄 Bebeğim de biraz iri 37+2 de 3700 dü. Doktorum normal doğumu uygun görmedi.
Edanur08 GebeHanim_ bende yarın tam 38+4 oluyorum ama açılmam yok sancım da yok. Rahim yumuşaması noluyor ki açılmaya başlaması da güzel belki sancın çoğalır suni sancıya gerek kalmaz canım. Herşey normalse bekleyebilir aslında