Edanur08 Çok heyecanlanmaya başladım kızlar, çok az kaldı nasıl başlıcak süreç diye sabırsızlıkla bekliyorum 🤩😍
Edanur08 AysunUgur bugün gidiyorum canım kontrol için. En son sancı çıkmamıştı. Ve bu hafta da hissetmedim çıkıcağını sanmıyorum. Senin sancın var mı peki? Sancısızlık beni biraz ürkütüyo çünkü hep normal doğuma odaklandım başından beri
Edanur08 GebeHanim_ her an her şey olabilir artık canım. Rabbim kolaylık versin 🥰 nst de sancın çıkıyor mu peki
Edanur08 Deletedmom_110 zaman o kadar çabuk geçiyor ki 3 gün sonra seninde 15 gün kalabilir 😄 onca ay nasıl geçti hiç anlamadım 😍
AysunUgur Edanur08 bende 2 gün önce kontroldeydim 20 lerde çıkıyor 😅 en fazla 30 gördüm 1,2 defa, bende normal çok istiyorum ama daha erken diye düşünüyorum zaten, beklenen doğum tarihinde gelmesini çok istiyorum ☺️
GebeHanim_ Edanur08 tek bı sefer çıktı birdaha da çıkmadı Rahim yumuşamış 2 cm de açıklık var dedi Bu hafta kilosu da geri de kalmış pazartesi kontrol var 38+0 oluyorum bakalım ne dicem belki de başlatır doğumu suni ile yatış da verebilir hiç bilmiyorum ama hazırlığını yaptım ben
Edanur08 GebeHanim_ bende yarın tam 38+4 oluyorum ama açılmam yok sancım da yok. Rahim yumuşaması noluyor ki açılmaya başlaması da güzel belki sancın çoğalır suni sancıya gerek kalmaz canım. Herşey normalse bekleyebilir aslında