_ozlmm çok geçmiş olsun,alttan muayene için lütfen uzulmeyin kaybinizin onla hiç bir alakası yok,zaten oluşmayacak bir bebektir,ikinci gittiginiz doktorun doktorlugundan emin olamadım,bikere tüm tüp bebekler alttan muayene ediliyor ilk olarak sonra karna geçiliyor