S_65 Dün gittim doktara bebek üsten gözükmedi ama Altan muane etti gözüktü Altan muane olan var mı ve olanlar bişey oldu mu bebeğe ve bı sakıncası sizce var mı Benim gibi bebeğini Altan gören varmı 😁
Mommyandbaby S_65 Amerika’da ilk haftalarda usg yerine alttan muayene yapiliyor. Bende de oyle oldu alttan usg ile bakildi 5+4 tu ogrendigimizde. Bir sakincasi yok hatta daha bile iyi diyebilirim
Annekuzusu_Ayaz S_65 hayır ben 4 kere alttan muayne oldum gözükmediği için şu an bebeğim 35+2 çok şükür
hzlkra S_65 Benimde alttan baktı zararlı bir şey olsa doktorlar yapmaz zaten bakmadan söyledi doktorum böyle muayenenin bebeğe hiç bir zararı yok diye şuan 8+2 haftalığız geçen hafta karnımdan gördük ☺️
Sevgi_123 S_65 Emin ol herkes o haftalarda alttan muayene oluyor yani anlamıyorum niye doktorlar zararlı olan şeyleri yapsın ki bi tuhafsizniz
-ir3m S_65 benimde öyle olmuştu canım 8 haftalık falandım daha yakından gördüm kalp atışını falan gittiğim hastanede makinalar eskiydi gözükmüyordu bebek o yüzden alttan bakıldı daha sonra birşey olmadı ama
S_65 Hanımlar ben ilk defa oluyum bilginizi yada Altan olan varmı diye dedim niye kiziyorsunuZ siz bir alemsiniz🤣
Yesim619 S_65 valla ben öyle bişey e müsade etmem düşüğe sebebiyet veriyor zaten son haftalarda bakılıyor
miracle87 Yesim619 tıp mezunu musunuz düşük olduğunu nerden biliyorsunuz insanlari kulaktan dolma bilgilerle yanlış yönlendirmeyin
Sevgiiss Yesim619 doktor değilsiniz bilip bilmeden yorum yapmayın. Sakıncası olsa hiç bir doktor bakmaz. Benim 2 kez baktı doktorum
Berenibeklerken Yesim619 hiçte bile düşüğe sebebiyet vermiyo asıl siz ezberden konuşuyorsunuz doktorlardan daha mı iyi biliyorsunuz 6 haftalıkken çok yoğun kanamam oldu 1 hafta hastanede yattım sürekli alttan baktılar ve şuan 27 haftalık hamileyim hiç bişey olmadı. Doktorlar zararlı olsa yapmazlar zaten
_ozlmm Yesim619 bu konuda herkes ikiye ayrılıyor çoğunluk olmaz diyor ama bende sebep olduğunu düşünüyorum sizin gibi çünkü aynısı başıma geldi alttan muayene sonucu kaybettim ve çevremde öyle olanlar da oldu belki bebek sağlıksız diye düşüyordur alttan muayene sadece ona denk geliyordur o kadarı bilemem ama şuan ikinci gebeliğim de aşırı lekelenmem oldu üç kere devlete gittim 5 6 haftalık idim alttan muayene dediler direk ve ben kabul etmedim imza attım sonra özele geçtim doktor değiştirdim lekelenmem hala olmasına rağmen doktorum alttan bakmadı haftam yeni ve tutunma aşamasında olduğu için ben pek olumlu bakmıyorum gerekte duymuyorum alttan muayeneye çünkü genelde o haftalar da yerleşme kanaması oluyor ve çoğu gebenin de 12. Haftaya kadar devam ettiğini demişti ve çok şükür şuan hiç bir sıkıntı yok
AysunUgur Yesim619 hemşireler doktorluk eğitimi almıyor yalnız, yani bi doktordan daha iyi bilecek değil, lütfen okuyun, araştırın ve bilinçlenin, tüm dünyanın kabul etttiği bişeyi bitek sizin hemşire arkadaşınız mı doğru bulmuyor? Komik gerçekten…
Ayse1608 S_65 sıkıntı olmaz canım ben ilk oğlumda da şimdiki bebeğimde de hep alttan gördüm kalp atışını da alttan duyduk
Ayss344 S_65 hiç bir şey olmaz canım . Önceden ultrason cihazı bile yokmuş. Yurtdışında çoğu zaman alttan muayene yapılıyor . Sakın korkma içini ferah tut doktorlar zararlı olsa yapmaz zaten 🙏
Sevgiiss S_65 benim 2 kez alttan bakıldı hem kese için 1 hafta sonrada kalp atışı için alttan bakıldı şimdi 11 haftalık olduk hiç bir sıkıntısı yok
Edabykl S_65 bendr ogrendigimde karnimdan gozukmedi rahmim tersmis 8.haftamda alttan muayne ile gozuktu bebege zarar vermesi imkansiz hemen giris kısmına sokuyo onu zaten ileri kadsr gitmiyor 🌸