Arkadaşlar ben lierac çatlak kremi kullanmama rağmen çok aşırı catladim.. şu an 34+1 im son zaman kadar çatlaklar kasiniyordu ama hafif hafif.. son zamanlarda uyuz olmuşum gibi kaşınıyor göbeğim ve çatlaklar hep sivilce gibi olup patladı yara oluyor kaşıntı uyutmuyor bile.. başına gelen var mı çatlakların böyle patlayıp yara olması normal mi?