Oyku3005 kuzeymomsss ilk defa duyunca insan korkuyor ama allahtan eşim evde değil yoksa hastaneye koşturmuştu 😄 karnımı severim konuşurum bazen dürtüklerim kızımı uyandırma bırak rahatsız etme der görseydi demediğini bırakmazdı😄
yyagmurrsenn Oyku3005 evet son haftalar daha yogun oluyor, kızım dogunca aynı sesler gelmeye devam ettti suan 4 aylık anca geçti eklemleri çıt çıt çıt :)))
Nnnur123 Oyku3005 bugün tam 35 haftalık olduk. Dün gece 2 defa bende duydum. Bebişin eklemlerinden geliyomuş sanırım. Yeni güncelleme 😍
Nnnur123 Oyku3005 14 Ağustos. Ama doğum tarihimiz net belli değil. Doktoruma laf arasında sormuştum önceden 5-15 Mayıs arası olur muhtemelen demişti ☺️
Oyku3005 Nnnur123 kızım Eylül katacağız Allahın izniyle 😊 sabahtan beri ağrım var Erken mi gelcek acaba
Nnnur123 Oyku3005 inşallah korkulacak bir şey değildir. Son aylarda ağrılar olabilir diyolar ama geçmezse siz yine bi kontrole gidin