Annesininportakali53 Kuskoysunlaryoluna 4 haftalikken karından ultrasonla gördüm sonra 5+2 de tekrar gittim kese büyümüştü 6+5 tede karından bebeği gördüm ve kalp atışını duydum kuzum
Annesininportakali53 Kuskoysunlaryoluna betaya bağlı 2000 üstü görünüyor ben zaten afete 6 gün kala değerim 1979 du iki günde iki kat arttığı için iki gün sonra feln göründü zaten o zamanda 4 haftalikti ☺
Miiiii Eminebysll ilk gebelikte 10 gun kala 11.88 cikmisti ikincide 4 5 gun vardi 34.49 cikmisti ben iki hamileligimide acilde ogrendim ilkinde aşırı sanciyla acillik oldum kivraniyodum resmen bebek yerlesme sancisiymis ikincisindede bir gun boyunca kustum ve yine asiri sancim vardi usuttum falan sandim butun tahliller temizdi ama betaya bakinca doktor gebelikten dedi gercektende neredeyse 5. Aya kadar gece gündüz kustum hep
Anime Meldaa55 Merak ettim sağlıklı bir gebelik mi geçirdiniz. Benimde sizinki gibi düşük biraz endişeliyim de 🥲
Kuskoysunlaryoluna Anladım ne güzel erkenden görmüşsünüz siz. Benim de beta cok hızlı gidiyor. 4+4 de 3936 çıktı beta ama karın ultrasonunda görünmedi. Bi kaç güne tekrar gideceğim inşallah 🙏🏻
Cdem21 Kuskoysunlaryoluna ooo maşallah bende dün öğrendim hamile olduğumu 844 beta ile pazartesi tekrar gidecem kontrol edecekler beta yı 4+3
Satiyeak Kuskoysunlaryoluna 5+3 te git kesen gorunur.6+3 te tekrar git kalp atisini duyarsin. Betan guzel ilerlemis cunku. Ben adetim 7 gun gecince yaptim 6650 cikmisti 3 gun sonrada 14838 cikmisti kese gorunmustu. O zaman 5+3tük doktor 4 haftalik demisti:)
Kuskoysunlaryoluna Cdem21 Hayırlı olsun sizin de 🌸 Güzel haberler alalım inşallah devamında da Benim 439, 1675,3936 şeklinde ilerledi. Herkes ikiz olabilir diyor ama kese görünmedi kafamda deli sorular bakalım hayırlısı 😅
Limonzeytin Eminebysll Git pztesi kan ver madem çizgi var. Silik bile olsa bi değer çıkar 5in üstünde çıkınca gebesn hayrlı olsn deriz😊 çekinp streste yapma sakin ol😊😊👍
Kuskoysunlaryoluna Satiyeak bu hafta içi gidicem inşallah 5. Hafta ortası olmuş oluyor inşallah görünür, teşekkürler 🌸
birmelekannesi0 Eminebysll adetlerim düzensizdi ama testim sizinkindende silikti ertesi gün kan verdim 97 çıkmıştı, testide bı an acaba varmı yokmu denemek amaçlı yapmıştım şok olmuştum çok şükür büyüdük şimdi 24 haftalığız, darısı sizlere inşallah