Dilara9406 bende 37+1 oldum artik vajinama baski iyice artti. Çişimi yaparken çocuğu çıkartıcam diye korkuyorum sızılar arttı iyice ama hala dayanılmıycak boyutta değil hala.
Nişan gelmedikçe, suyum gelmedikçe ve sancılar şiddetli bi şekilde başlamadığı müddetçe doktora gitmeyi düşünmüyorum.