Nurdrmz_24 GebeHanim_ doktora gittim her an doğumun olur dedi haftaya pazartesi bekliyorum dedi şuan açılma vs aynı dedi o şekilde bekleyeceğim suyumun gelmesini veya sancımın bakalım hayırlısı olsun :)
GebeHanim_ Nurdrmz_24 hayırlısı olsun inşallah güzel haberlerini de beklerim 😊 Bakalım ilk hangimiz doğuracak 😁