Nurdrmz_24 insallahh ne bilim öyle dan diye küçükmus deyince bı şaşırdım zaten doktor öyle diyince e bende küçüğüm dedim gülüştük
Ben 48 kilo ile başladım şuan 70 belki 75′im kilo almam sorun değil inşallah
Aslında başka bir doktor da bana 32. Haftandayken kilo alımı her hafta 200 olduğu için yemeni azalt normla doğum istiyorsan benim için 2700, 2800 kilo yeterli daha fazla almana gerek yok kolay doğum olur dedi
Ama bu doktor haftaya göre az dedi
Bu arada bu doktora 2. Gidişim doğumu bunda yapicam Allah in izniyle
Şimdiye kadar hep farklı doktorlara gittim
Benim bebeğimin boyu da şuan 49
Eşimle ben aynı boydayiz 1,69
Tabi ben kadın ortalamasına göre uzun oluyorum
Ama eşim normal ne uzun ne kısa oluyor
Görünüş olarak ta ikimizde zayıfız
Ben şuan asla 70 gostermiyorum ama minyon da değilim
Hayırlısı olsun inşallah ya 38+0 da pazartesi kontrole çağırdı bakalım ne olacak
2 cm açıklık rahim ağzı yumuşaması var şuan