Serapcemre Cicilibicili Arzutyfr @cahillesohbetikestim mirage333 Knergiz çook teşekkür ederim hepinize, aslında iyi ki bu postu açmışım çok güzel bilgiler edindim, benim gibi düsünenler icinde bazı arkadaslar cok şeyi açıklamış anlatmış.. çok zor bir süreç tabii ki inşAllah imkanımız daha iyiye evrilir Allah bana bunun dirayetini de verir, sanırım mükemmel anne olamam ama çocuklar için anneleri zaten mükemmel… annesiz olmasındansa arada hata yapan anneleri olmaları cok daha iyi diye düsünüyorum.. ama sürecimiz uymuyormuş resmi olarak en az 3 yılımız varmış..
Edit : aynı postu kidste açmıştım, ordaki insanlarla burdaki en sert yorumun arasında bile dağlar kadar fark var bu çook garibime gitti orda bir daha dogurmak istemedigim icin markete gider gibi cocuk almak istedigim anlaşılmış :D burda herkes me kadar kibarca bu yolun güzelliğini özelliğini ve zor olacagını anlatmış.. valla hepiniz harikasınız ❤️