Neseonl Basni2323 şuan ben 36 haftadayım pazartesi gitçem tekrar nstye gircem bakalım alcak mı doktor ilk kızımıda 38de doğurmuştum
3babymom Neseonl inşallah kolay geçer canım 🌸 ben de Eylül de 3. Sezeryani olucam hakkı 3 diyolar ama çevremde ⅘ yapan da var kısmet artık inşallah sağ salim cikar bebeğimizi kucagimiza alırız 🥰🌸
3babymom Neseonl iki oğlum var canım şuan 17 hafta kızıma hamileyim 🥰🌸 tesekkur ederim inşallah kolay geçer
Neseonl 3babymom Allah bağışlasın bende ikinci kızıma hamileyim 3ncüyü düşünrsem inşllh oğlum olur benimde😀💙🤲🏻😍
3babymom Neseonl sizinkini de Allah bağışlasın inşallah olur Allah gönlünüze göre versin 🌸🥰 kızınız küçükken hamile kalmissiniz ne güzel beraber büyürler bı defadan büyütür ilerde rahat edersiniz 🌸
Neseonl 3babymom aynen sürpriz oldu bizede çok zor geçiyor oda çok hareketli çok yaramaz ama büyüdüklerinde çok daha iyi olur herşey inşallh💓