Basni2323 ben 10 ay sonra hamile kaldım şuanda doğurmama bir yada iki hafta var duruma göre. aynı yerden sezeryan oluyor evet sizin erken olmuş biraz allah yardımcınız olsun ağrılar oluyor ister istemez bide bizim gelinimiz 3ay sonra tekrar hamile kalmıştı sezeryan üstüne ama kaç doktora gittiyse aldırması gerektiğini söylediçok sıkıntı yaşarsın iç dikişlerin patlar dediler ve malesef aldırdı bebişi doktorlar o kadar korkuttuki doktorda çok önemli ne olursa olsun 😒