Eslem_1 Merhaba, tansiyonunuzu bir hafta boyunca sabah - akşam ölçün, normal çıkarsa; gözünüzün vitreus ve / veya retina tabakası ile ilgili bir sorun olabilir. Bir göz doktoruna gidip, damlalı olarak periferik retina ve göz dibi muayenesi yaptırın. Damladan dolayı, yaklaşık bir gün kadar bulanık görebilirsiniz, ertesi güne geçer ancak o gün doktora tek başınıza gitmeyin ve araba sürmeyin. Geçmiş olsun.