Bugün spinal sezeryan oldum ameliyat anı için çok olumlu geçti diyemem bebeği görünce her şey geçiyor ama ,acı değil dokunma çekme hissi oluyo iğne vurulurken de hiç hissetmedim sonrası için çok rahat şuan ne baş ağrısı ne bel ağrısı var ilk kalkarken de dayanılmayacak gibi değildi rahatım şuan güzel yürüyünce ve doktorun dediklerini yapınca gaz ve lavobaya da çıkıyorsun rahat bu arada bebek çıktıktan sonra sakinleştirici aldım ben böyle taze taze yazayım dedim uykusuzluktan biraz karışık anlatmış olabilirim