0103qsf pastörize yazmayan sütler uht oluyor uht de zararlı bakterilerle birlikte yararlı bakterilerde ölüyormuş pek faydası yokmuş sanırım o yüzden pastörize icin diyorlar
Içmek icin pastörize alıyorum tatlı icin farketmiyor uht kutu süt de kullanıyorum