Nurcannnnnn bende aynı. Ayakta kalınca belim ağrıyor. Bugün doktora gittik. Kanala girmiş başı yerleşmiş. 3-4 cm var çıkmasına dedi. Ama açılma 0.
Kafası biraz büyük 2 -3 hafta önce kafa boyutu. Kanala girdiyse çıkar dedi. Ama korkutuyor bu durum. Beni.