Nurcannnnnn 38+3 den selamlar cnm benim de bel ağrım var sadece şükür başka bir sıkıntım yok bugün kontrol vardı nst de sancı vs çıkmadı. Normalde doktorum çatı yapacaktı ama kasılma sancı yok diye haftaya erteledik son 11 gün kaldı bakalım ne zaman gelecek 🥰 sizin sezeryan mı normalde çatı kontrolü oldunuz mu