Ilaydaozkan8 33 olduk bugün tam:) erken doğum riskim var diye hastane çıkışı vs onları alıp yıkayıp ütülettim onlar hazır. Bebek arabası beşiği şifonyeride hazır. Islak mendilini bezini hemen almıştım zaten,kendim içinde bi takım pijama koydum arabada bekliyordu. Geçen gün pentide indirim varken bi kısa kollu düğmeli pijama takımı bi tane sabahlık bitanede gecelik aldım onlar gelsin yıkayıp koyucam inşallah çorap çamaşır emzirme sütyeni terlik vs onlarıda aldım. Dün süt sağım pompasıda geldi tek iş hepsini toparlayıp valize yerleştirmekte. Aklıma geleni yazdım eksiğimi gören tecrübeli hanımlar uyandırın beni :) bu arada 32+3 te gittim en son 2250 gr 44 Cm idi 👧 💐