32+5 teyim bebeğimin hastane çıkışı hariç herşeyi hazır onun da siparişinin gelmesini bekliyorum kendi eksiklerimi hafiften tamamlıyorum bu ay biter diye düşünüyorum, bu ay sonunda çanta hazırlamış olurum herhalde ben, ramazan bittikten sonra da bir abla ile anlaştım temizliğe gelicek eve, bayramdan sonra da annem kardeşim yanıma gelicek uzakta yaşadığım için haziran başı doğum görünüyor kısmetse