Mutlulukpariltisi Ben 32de hazırladım iyi ki hazırlamışım sonraki haftalar ağırlaşmaya başlıyorsun zor oluyor kafan rahat olur hem ev temizliği de hafta hafta yaptım bitti 37 deyim
AysunUgur Tuana_ az ve öz olsun, gereksiz bişey olmasın diyorsan bi sorman iyi olur canım, yani 2 bavulla gidenler var 😅
Ilaydaozkan8 Tuana_ 30+4 olduk haftaya kıyafetleri yıkayıp ütüleyeceğiz annemle inşallah 🙏🏼 33. Haftamda kontrolüm var doktorumla konuştuktan sonra da hastane çantamı hazırlıcam o hafta bayramdan sonra da perdelerden başlıcam temizliğe bakalım 🙏🏼🤍
Tuana_ Ilaydaozkan8 maşallah canım benim hazırla dursun inşallah keyfim yeterse bende hazırlayım da ondan sonra evin temzliğini yaptırayım
Kbrra Tuana_ 33+3 daha hiç bişey yapmadim eksikler bile tamamlanmadi🤦🏻 üç beş ufak tefek şeyler dışında bilmiyorm nolcak☹️
Tuana_ Kbrra çok şükür ben tamamladım da işte bi elim varıp da hazırlamadım da artık başlarım yavaş yavaş daha evin temzliği de var 😐