Tuana_ ben 34 haftamda yarısını hazırladım, şu an 37 bitiyor ama elim onu tamamlamaya bitürlü gitmiyor 🤪😄 ama 30 dan sonra herşey olabilir denildiği için bu haftada hazırlaman mantıklı olur kuzum, eğer özelde doğuracaksan önce bi ara sor, onların sunduğu, ihtiyacını görecek ürünler, malzemeler temin ediliyor mu, mesela bana bebek için hiçbişey koyma, sadece çıkış takımı dediler ve kendim için kişisel bakım ürünleri, pijama vs gibi şeyler söylediler