Derininannesi_ Zehracan114 bana da kız bebek erken geliyor hazırlıklı ol dediler ama 41 de gelen kız bebekler de var bildiğim bilemedim valla öyle basıyo ki aşşağıya tuvaletten cıkamıyorm😂
Zehracan114 Derininannesi_ Valla canları ne zaman isterse o zaman geliyorlar😂Tuvalet birde çatı ağrısı çok oluyor ben perine masajınada başladım doktorum yürüyüşüde önerdi.Bakalım artık😂🌸
Derininannesi_ MerveeD oldum canım doktorum rahim yapısı öyle erken dogum görünmüyor demişti zaten normal yapamıcam bel fıtığım var gün vermişti
drytcvkarsln Derininannesi_ bende 37 hafta oldum bugun … 36 da banafa demişti çok aşşagıda karnın diye doğum kanalına girmiş yane
Derininannesi_ MerveeD 34.haftada baktı canım aslında bakmıcaktı ama ultrasonda kafayı kanalda görünce baktı😅