minikbiranne35_ bi daha asla yapmayın bence, millet tarlada da doğurmuş nolacak ki mantığındaki bi çağda değiliz, o tarlada ağır iş yapanlar yarısını sağlıklı doğurmuş yarısı ölmüş, şimdi herkesin bi kaç çocuğu oluyo ve bebeklerimiz çok kıymetli..çamaşırı sizden başka asacak kimse yoksa ağırlığına göre 4e 5e bölün parça parça aralarda oturup dinlenerek asın..