minikbiranne35_ Kızlar daha demin camasir sermek icin sepeti tasidim icindekiler agirdi biraz karin agrim basladi ama kanama falan yok var mi daha once basina gelen
Deletedmom7373700 minikbiranne35_ belki problem olabilir diye düşünüyorsunuz korkuyorsunuz ama bile bile niye kendinize bunu yapıyorsunuz ? Yapmayın. Kaldırmayın. Azar azar koyun sepete öyle götürüp serin.
Kizilkafaa minikbiranne35_ dikkatli ol az canım, geçen bende halıyı kaldırdım yıkanmış karnım ağrıdı hemen uzandım. Yorma kendini
Sumeyyeabdi minikbiranne35_ uzan canim Gecer inşallah bnde içinden alip alip seriyorum bir dqha o yle yaparsın kaldırma o yle allah korusun
funnymummy minikbiranne35_ ben en başından beri hep kaldırıyorum ama Herkül’sem demek 😂içiniz rahat etmesi için parça parça taşıyın MSdem
minikbiranne35_ SunnyG sepetin agzina kadar doluydu ve gercekten agirdi senin sonrasi karin agrin vs oluyor mu benim bir de catiya cikartmam gerekiyor yani 20 30 merdiven falan
minikbiranne35_ Sumeyyeabdi yok zaten bir daha asla tek yapmam esim gelene kadar bekletirim gerekirse
yagmurrrra minikbiranne35_ ben 10 kilo yiğenimi kucaklayıp oynatıyorum 😅 düşük tehlikeniz yoksa çok sorun olcağını sanmıyorum doktorum bana bişeyi yasak etmedi ağrım olunca uzanıyorum geçiyor kanama olmadığı sürece sorun yok . Allah bebişlerimizi korusun🤲🏼☺️
minikbiranne35_ yagmurrrra butun korkum o yuzden dusuk tehlikem var yukarda gorumcelerim var ama kanli bicakliyiz bir sey isteyemiyorum onlardan da
yagmurrrra minikbiranne35_ düşük tehlikeniz varsa ağır kaldırmayın çok merdiven çıkmayın yükseğe uzanmayın işleri yavaş yavaş yapmaya çalışın ve devamlı uzanın 🙏🏻 Allah korusun inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın kaç haftalık
Aslan02 minikbiranne35_ bişey olmaz Allahın izniyle canım. Allah korusun tutunamayacak bi bebekse naparsan yap istersen hiç oynama yerinden yinede bişey olur. Gönlünü ferah tut❤️ Tabiki önlem almakda şart☺️
pusatmom35 minikbiranne35_ hep kaldırıyorum evet biraz ağır oluyor ama bir sıkıntı olmuyor. Yorumlardan okudum düşük tehlikeniz varmış o zaman kaldırmayın. Normalde kaldırmak sakıncalı olmaz ama düşük tehlikeniz varsa tabiki sakıncalı
Nilist Düşük tehlikeniz yoksa bir sorun olmaz. Hamile bir sürü kadın ne ağır işlerde çalışıyorlar. İçiniz ferah olsun. 20 kilo ağırlığındaki kızım tüm gün kucağımda. 35 haftalık hamileyim.