Minmin bana da detaylı ultrasona girdiğimden beri diyorlardı. Şu an 37+4 teyiz. Kilosu 3300dü 2 gün önce. Haftaya nasip olursa mecburen doğumum olacak ama sırf kilosu yüzünden sezeryan demediler. Miadının dolmasını beklesek yani 40 haftayı beklesek belki 4 kilo üzeri olurdu ve o zaman mecburi sezeryan diyebilirlerdi. Ama doktor şunu da dedi 200 gr az oluyor genelde bebekler doğarken. Ultrasonda yanılma payı da oluyor malum… bir de benim son haftalarda kilo az almaya başladı bebeğim. Sadece boyu çok uzun.