Minmin bizde iki hafta önden gidiyorduk doktorumuz en basından beri iri bebek diyordu zaten son haftalarda ultrason 4,450 gösteriyordu ama yanılma payı vs ve normal doğum bekliyordum ama bebek kanala girmedi açılma olamadığı icin sezeryana döndük. 4,200 doğdu sezeryanda bile doktor baya zorlandı