Merhaba kızlar biliyorsunuz belki görmüşsünüzdür postlarımı düşük önleyici iğne başlamıştık 24+5 olduk ama benim ağrılarım geçmiyor sabah 6dan beri artık çok yoruldum karın ağrım var enfeksiyon varmış ama bir enfeksiyon bu kadar ağrı yapar mı çok yüksek değil enfeksiyon zaten nst de gittiğim de hafif sancım vardı şimdi her ağrıyı doğum sancısı olarak algılamaya başladım parol aldım uyumaya çalıştım hep böyle mi olucak oğlum da hamileliğim o kadar güzeldi ki ama kızım da hep ağrım var vajina kemiklerime kadar ister istemez gerçekten mutsuzlaşıyorum sizlerin nasıl destek olalım mı biraz birbirimize ya 😔