Edanurkeskin Unlukacar bende aldım denemeye başlayacağim genelde akşam deneyim diyorlar sen nasil yaptin
Unlukacar Edanurkeskin ben sabah 10 u belirledim kendime ilk idrar olmayacak canım onun dışında 2 saat önceden sıvı alımını kesmen gerekiyor günde 1 kere yapmalısın tarih at her yaptığın testte 2 çizgi pik yağınca yumurtlama günü canım
meyrem Unlukacar pardon bişey sorabilir miyim? Bu ay ilk kez ovalasyon testi kullanıyorum.. bi yerde sabah ilk idrarla olmaz demiş.. sabah 6 gibi yatıyorum öğlen 2 gibi falan da ilk idrarla test yapıyorum. Sonuç doğru alınır dimi?
Unlukacar meyrem sabah 6 da yatıyor isen zaten wc ni yapıp yatarsın canım uyanınca yaparsın fakat testi yapmadan 2 saat önce sıvı alımını kesmiş olursun daha belirleyici oluyor
meyrem Unlukacar çok teşekkür ederim.. Niyetli olduğum için zaten meçbur ilk idrarla yapıyorum sonradan akşama kadar gelmiyo .. Sağolun içimi rahatlattınız..
meyrem Unlukacar https://imgyukle.com/i/Ryei1t https://imgyukle.com/i/RyehHQ düzenli adet olurum bende. Kusura bakmayın rahatsız ettim sizi de.. yumurtlama oluşmuş dimi..
Kbrucrr meyrem mesajımı ben de gördüm canım evet olmuş yumurtlama yarın da test yap çatlama olmuş mu diye
Ccaannsseell mucizeolsunn aman cahilliğinde boğulsunda insanlarıda yanlış yönlendirecek işin kötüsü o 😁
Burcu0707 Duha190 degisir ovulasyon kullan.ben 28 gunde adet olurum.kasimda 35 gunde adetim.sastiki gec yumurtlayip hamile kalmisim
meyrem Kbrucrr sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım.. Sorması ayıp ilk denemede mi gebe kaldınız?