SafiyeAktas Elcnerdgn anlafim cnm rabbim hayirlisiyla sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin bebeklerimizi😊
Sevdelinka SafiyeAktas amin canım benim inşallah ben eşimden ötürü istiyorum zamanı belirli olursa göreve gitmeyecek ve yanımızda olacak görev olmasa bile kurs çıkıp kursa gitmeyecek ona göre izin alacak çünkü
Mhmmd-07 Bende isteğe bağlı olacağim. Ilkinde de isteğe bagli sezeryAndı. Normal dogum korkusunu yaşamaktan sa , ameliyat olmayı seçenlerdenim. 35+3 oldum. 38 e girsemde gün seçsek 😉😆😄🙄 Sabırsızlanıyorum inanin 🤗🤗
istanbulluanne Elisadaa Çok korkuyorum normalden aklımda hep sezeryan var ama ondan daha çok korkuyorum. Spinal falanda olamam zten direk komple bayiltsinlar isterim ama çocuğumu da benden önce görsünler istemiyorum. O yüzden olursa eğer sanırım normal istiyorum.
ey_lull Zorunlu sezaryan olucam spinal.Sezeryanda eşiniz yanınıza girebiliyor mu. İstanbulda yaşıyorum 3 hastaneyle görüştüm sezeryanda eşlerin girmesi yasak dediler. Eşlerinde içeri girdiği bildiğiniz hastane var mı???
Fatmaigdeli Elcnerdgn canim ben istedigim icin gununu hesapladi o tarihe geliyor die tahmini soyle belki daha erken yada gecte olabilir😍🙏
Elcnerdgn Fatmaigdeli hım olmasını istediğim bir gün Yok malesef ki artık doktor ne derse o gün olucak 😂 özel günümüzde Yok bu aylarda
Fatmaigdeli Elcnerdgn hayrlisiyla gelsinlerde onlarin geldigi gun en ozel gunumuz olacak insallah canim🤗🙏😍
Mells Seyhan34 anne olduğunu anlamazsın sezaryanla ne demektir ya normal doğum olunca mı anne oluyorsun çok saçma konuşmuşsunuz kusura bakmayın. 4. Çocuğunuz geliyor anne olduğunuzu hissetmediyseniz sorun sizde
Haticeee Hilgl spinal oldum ve çok güzeldi korkudan titreyerek girdim ama ameliyat bitmesin istedim çok eğlenceli geçti korkmayın korktuğunuz gibi olmayacak iyi bir hastane ve rahatlatıcı bir hekim seçin yeter
BURCUMTURUNCUM Ben 2 çocuğumu da normal doğurdum bu mecburen sezeryan olacak ve ben normal doğumdan daha çok korkuyorum sezeryandan 😥
gzmerdn Benimde ilk doğumum olucak inşallah:) 35+1deyiz. Normal doğumu düşününce bile bayılacak gibi oluyorum daha doktorum ısrarla çatın müsaitse normali düşün hemen vazgeçme diyo bi hafta sonra çatı muayenesi var karar vericez ama ben sezeryan istiyorum:)