Elcnerdgn evet dediğim lafın arkasındayım ben 3 sezeryan oldum ikisi yaşıyor ama ben onların doğum anını değil ameliyata girip yatakta uyandığım zamanı hatırlıyorum bir tam anestezi diğeri lokal anestezi oldu neden sezaryen oldum onu da söyleyeyim 24 saat suni sancı çektim ama 3 cm açılmam oldu gelen giden muayene ediyordu 16 yaşında ki stajyerler yüzünden gözümün önünde pisleyen kadınları gördükçe sancım kaçtı mecburi alındım sezaryene ben bir bildiğim olmasa böyle söylemem sağlık probleminiz yoksa korkup bıçak altına yatmak bana mantıklı gelmiyor normal doğumda doğru belli bir dikiş yokken siz karnınızı boydan boya kestiriyorsunuz sebebinizde korkmak bakın hanımlar korkunun ecele faydası yok keşke bende normal doğum yapsaydım ben şahsen çok pişmanım başka bir hastanede doğursaydım herşey güzel olabilirdi ben sizi yargılamıyorum sizde beni yargılamayın ben doğru bildiğimi yapıyorum