Bnnisa TBeyza ultrason esnasında bebek dönünce bacak arasını gördü sanırım. Ben sormasam belki de söylemeyecekti. Cinsiyet için erken mi deyince erkek gibi dedi. Ben de öyle hissediyorum sanki. Kız olsa bulantı falan olurdu diyorlar.
Esraakts Bnnisa ben de 14 haftalığım 13. Haftada gittin kesin erkek dedi doktorum. İkinci oğlum olacak onun söyleşdğine göre aşırı bulantım kusmam oldu bu sefer ilkinde hiç olmamıştı bende kız diyodum ama erkek dedi kesin dedi😂 siz bulantı olayına bence takılmayın.
TBeyza Bnnisa canım, benim kızımda hiç bulantım olmadı çok rahat bı hamilelik geçirdim her hamilelik bir olmaz cinsiyetle alakalı bişey değil bu sadece söylenti 🤗
Fatma0090 denizz42 10+0 ız Ekim sonu nasip olursa inşallah. 17 eylülde gecen sene erken sezeryan doğumum olmuştu kaybettim ikizlerimi Rabbim tekrar nasip etti cok şükür ona da Ekim sonu falan deniyor suanlık inşallah herşey güzel ilerlerse 🤲🏻 bana da dualarınızı eksik etmeyin 13 hafta da rahmıme dikiş atılıcak inşallah erken doğum olmaması için
Muhendis01 ikimelekannesii22 benimki de belli değil daha 15 gün sonra ikili test sonucumu öğrenmeye gideceğim o zaman belli olur mu Acaba 🥰
ikimelekannesii22 Muhendis01 olabilir burdan yazalım cinsiyeti öğrendiğimizde 😌 bu sene erkek senesi gibi ama
Muhendis01 Bnnisa erkek daha erken belli eder kendini derler ama bence değişme ihtimali düşük gönlüne göre versin inşallah 🥰
Muhendis01 ikimelekannesii22 bence de elim anneleri olarak cinsiyetleri öğrendiğimizde burdan haber verelim 🥰 sonra isimleri karar verelim inşallah
Bnnisa Esraakts sabırsızlıkla bekliyorum. Öğrenince yazacağım. ☺️ İsim safhasına geçmek istiyorum. İnşallah ekim sonunda mutlu anneler olacağız. 😇
Snemgokbil Esraakts aynen ya bende dün öğrendim erkek dedi ve ilkine göre bulantı aşırı ve sivilce yoktu ilkinde bunda sivilce duvarı gibiiii
Aslan02 denizz42 13☺️ 20 ekim doğum tarihi dedi doktorumuz🥰 bizim yaramaz kapattı bacağını iki gün önce cinsiyet icin gitmiştim🤤 çok merak ediyorum doğrusu🫢🫢
EEizm Bugün itibariyle 12+6 🌸 doktorumuzla doğum tarihini sormadık o da bir şey demedi 😊 uygulaya göre 22 ekim görünüyor bakalım. Saglikla gelsin 🙏 Fetal dna yaptirmistik onun sonucunda öğrendik cinsiyetini, kız 👧🌸
miniktirtilim denizz42 13+4 canim ama sezaryan olacagi icin 38m haftada gelirse 28 Eylül Haftada alirsak 4 ekime kadar vakti var karar vermedik daha erken diye :)
Ays_cskn denizz42 14+4 uz ekim 12si gibi bizimde sezeryanli oldugum icin eylul sonu gibi de olabilir tabi cinsiyetimiz belli degil daha oyle kisaca🤩