ikimelekannesii22 denizz42 14+3 doğum 11 ekim gibi gozukuyor ama bakalm ☺️ Cinsiyeti öğrendinizmi kızlar
ozgetoozge denizz42 bende 13+1deyim 20 ekime geliyor dogum ama bakalm bebegim ne zaman gelmek isteyecek😄 cinsiyet öğrenmemize 3 hafta kaldi cok heyecanliyim. Hamile olduğumu ilk ogrendigimden beri erkek hissediyorum ama bakalım😍
minisinannesi07 Oelrlrkmemdmd son adet tarihime göre 29 ekim dedi doktorum. Ama ultrason ölçümlerine göre 26 ekim görünüyor. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Şu mübarek günlerde bol bol birbirimize dua edelim 🙏🏻
Oelrlrkmemdmd minisinannesi07 Benim 4 ekim ama. Normal olmayacağı için seZeryanla olacak daha erken alır galiba inşlhhh hayırlısı ile kucagımızaaa alalım
Muhendis01 12+5 deyiz ilk doğumum sezeryan olduğu için muhtemel erken alırlar diye düşünüyorum şuan 24 Ekim ama 2. Sezeryan da ne kadar erken alırlar bilemiyorum 🥰♥️ sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🥰
ikimelekannesii22 Muhendis01 bana doktor erkeğe benziyor demişti ama 16 haftalıkken tekrar gidicem kesinleşir sizinki bellimi 😌
Muhendis01 ikimelekannesii22 benimki de belli değil daha 15 gün sonra ikili test sonucumu öğrenmeye gideceğim o zaman belli olur mu Acaba 🥰
Bnnisa Benim gebeliğim bugün 12 haftalık oldu. 3 gün önce ikili tarama İçin devlet hastanesine gittim. Bana erkek olma ihtimali yüksek dedi. Ben de bu kadar erken beklemiyordum. Sizce değişme ihtimali var mı kızlar.
Sonikiuc Bnnisa burada 20li haftalarda bile tahmin değiştiren doktorlar olduğu söyleniyor. %100 diyene kadar tamam cinsiyet bu demeyin bence
Muhendis01 Bnnisa erkek daha erken belli eder kendini derler ama bence değişme ihtimali düşük gönlüne göre versin inşallah 🥰
Sonikiuc 12+4 ile yerimizi alalım 😊 tahmini doğum tarihi 27 Ekim görünüyor kısmet bakalim😇😇 2li taramaya gittim doktor cinsiyet ile ilgili ağzını bile acmadi🥲
Bnnisa Sonikiuc doktor bu kadar erken konuşunca vardır bir bildiği dedim ama etrafta çok örneği var dediğin gibi biraz daha beklemekte fayda var.
eslemesila denizz42 bizde 12+4 teyiz 26 Ekim görünüyor biz daha cinsiyeti öğrenemedik umarım en yakın zamanda öğreniriz sizin hamilelik nasıl
Bnnisa eslemesila çok şükür ilk hamileliğim olmasına rağmen herhangi bir kusma vs olmadı. Sadece akşam halsizlik ve hafif bir mide yanması oluyor. Umarım böyle devam eder. Sizin ki nasıl ilerliyor.
Bnnisa TBeyza ultrason esnasında bebek dönünce bacak arasını gördü sanırım. Ben sormasam belki de söylemeyecekti. Cinsiyet için erken mi deyince erkek gibi dedi. Ben de öyle hissediyorum sanki. Kız olsa bulantı falan olurdu diyorlar.
eslemesila Bnnisa benimde yavaş yavaş düzelir inşallah mide bulantısı mide yanması halsizlik fazlasıyla yaşadım hayirlisi olsun bakalim