Semadml Merhaba, ilk gebeliğim sezaryen olmuştu. Bu yüzden şimdiki de sezaryen olacak. İlk gebeliğimde kendimde Hpv olduğunu bilmiyordum. Sonradan okuduğum bazı yerlerde Hpv olanlar için sezaryen önerdikleri yazıyordu. İyi ki sezaryen olmuş dedim sonra😅 Bebek doğum kanalından geçerken bulaşma riski mi oluyormuş, öyle bir şeyler hatırlıyorum ama emin de değilim😀 Doktorla görüşmek lazım bu konuyu. Dediğim gibi, benim zaten ilk gebeliğim sezaryen olduğu için görüşme gereği duymadım.🤗