Ya bende gelsin istiyorum son 22 ama bi yandanda hic hazir degilmisim gibi yani cok degisik bir duygu icerisindeyim 😁 birde dogum ani geldiginde esim isşte olursa acaba panik yaparmiyim sancim nasil olur taksi bulurmuyum o an diye dusunuyorum sanirim bunlarda beni kaygilandiriyor