Annekuzusu_Ayaz 2tospikannesii senin işin daha zor kuzum allah yardımcın olsun yürümeye bile zorlanıyorum
2tospikannesii Annekuzusu_Ayaz Amin canım benim rabbim hepimizin yardımcısı olsun bir ayazda kurtarsin insallah 🥰
pusatmom35 2tospikannesii 😅😅 ayyyy bende pazartesi nst giricem muhtemel sonum budur 😂 0 sancı 0 açıklık 😑🙈
2tospikannesii pusatmom35 valla ebeye diyom hızlandırmak için napiyim kiz dur acelen ne diyo dedim ki napiyim dayanamıyorum 🤭🤣🤣
Elifkc 2tospikannesii bizimde son 15 bakalım bizde gelsin istiyoruz artık. Lavaboya her gidişimde acaba nişanim gelmişmi diye bakıyorum 😁
2tospikannesii Elifkc bende artık parçaliyorum silerken belki gelmiştir ben fark etmemisimdir diye sen düşün dhshfjwjxjsks 🤣🤣🤣
Barannbebek 2tospikannesii benim de son 20. Bende serklajlıydım iki hafta önce aldırdım dikişimi artık gelsin istiyorum ama iki haftadır dikişi de aldirmama rağmen tık yok😄
Bebitoo21 2tospikannesii Ben cok korkuyorum ya doğumdan geceleri uyuyamıyorum ilk gebelik olduğu için.🤭 vee tabi cok da heyecanlıyım.
2tospikannesii Bebitoo21 valla canim benim 2. Doğum bende doğumdan korkuyorum o korku hic geçmiyor ki 🤣🤣🤣
2tospikannesii pusatmom35 az kaldı kiz diren yeter ki sağlıklı sıhhatli olsunlar bol bol yürüyelim 🤣🤭 bide böyle deneyelim
pusatmom35 2tospikannesii Rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin de hayırlısıyla ne zaman gelirse gelsin😍 evet evet yürüyüşe devam 😄
nazlicann0725 2tospikannesii şaka Bir yana da ben şimdiden çok sabırsızlanıyorum sancım yok henüz bazen yalancı sancım oluyor sanırım kasıklarım agrıyor emın de degılım anlayamıyorum 😅