Kızlar ilk öğrendiğinizde beta kaç çıkmıştı benim geçen ay 17.03 fü gebelik şüphesi var dedi dr iki gün sınra kan ver tekrar dedi adet olduğum için bide evde test yaotım çıkmamıştı yok dedim bu ayda şüphelendim test yaotım silik çizgi çıktı sağlık ocağına gittim kan verdim beta 21.03 çıktı dr günün geçmemiş niye test verdin dedi hamile değilsin dedi günün geçerse tekrar test ver dedi şimdi onu bekliyorum benim gibi olan var mı bende şaşırdım şuan hamile miyim değil miyim anlamış değilim 😢