Emine003 Kızlar az önce saat 22:30 da ciğer geliştirici iğne vurundum oğlum 1 saattir maşallah baya hareketli iğneden kaynaklı olabilir mi siz vurunduğunuzda nasıl şeyler olmuştu hareketlerinde değişiklik olmuş muydu
Emine003 Esra-0751 anladım canım bende terleme vs olmadı ama oğlum çok hareketlendi acaba iğneden mi dedim bende
enesayazmoom Emine003 merhaba canım ben de 35+2 de doğuma gittim çok sancim ve 2 cm açılmam vardı hastanede bir gece yattık 2 tane bir sağ bir sol bacagimdan ciğer geliştirici iğne yaptılar ama hareketliliğin iğneden olduğunu düşünmüyorum… kaç haftalıksiniz
Ruhan Emine003 benim bebekte böbrek büyümesi sınırda 4mm , kalpte parlama var dediler bide anne ile bebek arasında damarda çentik varmış ilerleyen haftalar gelişme geriliği olabilirmiş corapsrin kullanyorm
Anne12 Emine003 bendede rahim ağzı yetmezliği var. Şuan hastanede yatıyorum Protestan veriyorlar ama ciğer geliştirici yapmadılar. Siz kaç haftalıksınız ve kaç cme düşmüş
Emine003 Ruhan Rabbim evladına şifa versin inşallah canım 🤲 sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲
Emine003 Anne12 ben bugün gittim canım kontrolüme 30+4 üm 21 mm olmuş ama ultrasona göre 32+1 çıktı şükür ediyorum ki gelişimi önde inşallah sağ salim kucağımiza alırız evlatlarımızı 🤲 sen kaç haftalıksin canım kaça düşmüş
busradbdk bende geçen hafta vuruldum 4 doz 35 hafta ikiz gebelik benimkilerin hareketleri azaldı 2 gün boyunca bir de şancı yaptı kasılma terleme
Emine003 busradbdk anladım canım bakalım şimdilik iyide yarın diğer dozları vuruncam nolur bilmiyorum
Kubra1853 busradbdk bnde ikiz bna 30+4 de 2 doz vurdu isterdm 4 doz vursun 1 cm acılmam var bakalım ne olck korkuyorum da doktorum 3 hafta daha dayansalar diyor önleyici yapıldı ama bakalım saglıkla kucagımıza alaydık
Kubra1853 Emine003 30 +4 de 2 doz ciger geliştirici oldum ikiz bnde neden 4 doz yapmadı bu doktor anlamıyorum
Emine003 Kubra1853 genelde 4 doz yapılıyor canım ilk oğlumda da oldum 4 doz yine 34. Haftada doktorum hatırlatma yapcaz bide dedi sana da dedi mi öyle bişey canım