Colahusu EsraYsf nazlı ismini cok severim hep hayalim kızım olursa naz ya da nazlı koymaktı ama eşim fazla beğenmiyor bence cok güzel söylemesğ olsun anlamı olsun cok naif bi vibe alıyorum bu isimden 😅❤️
EsraYsf Colahusu kibar bir isim söylerken de güzel sadece toplumda bir algı var gerçekten nazlı niyazli olur diye 🤣 valla benim adımda esra ben acayip nazlı kaprisli mi derler ne derler öyleyimdir yani çekerse isimden değil anasına çekecek bence 🤣🤣🤣🤣😔🙈🤪
EsraYsf Kbrra erkek olsaydı muhtemelen bizde bir Alpaslan istisaresi yapacaktık adıyla yasasin oğlunuz 😇