EsraYsf Kizlar esim nazlı dedi tutturdu 2. Gebeligim oğlumuda alıştırdı oda nazlı diyor sizce yanina isim.guzel olur mu tek mi güzel 🙈😇
Elenafra EsraYsf Bizde kızımıza nazlı ismini koyacağız. Çok isim düşünmüştüm karar veremiyorduk. Bi sabah ismi olsun artık dedik 5 dk çekmedi nazlı iyi mi güzel mi net miyiz derken koyduk. Biz çok sevdik benimsedik nazlı ismini , duyan herkeste beğeniyor
Asivemavi EsraYsf güzel isim koyabilirsiniz ben rüyamda bir kızım olursa adını naz koyacam dedim 2.gebeliğim cinsiyet henğz belli değil perşembe inş belli olacak kız olursa inş naz koymayı düşünüyorum kısa mı olur nazlı mı koysam dedim ama eşim ona hayır dedi rahmetli babasının bir anısından dolayı saygı duydum. Naz olarak kaldı bakalım
Kbrra EsraYsf yaaa ben rüyamda görmüştüm çok sevmiştim Nazlı çok güzel ama gel gör ki bebişim erkek ve babasi Alparslan koydu🥰
EsraYsf Elenafra evet açıkçası bende benimsedim kulağa hoş geliyor en azından az koyulan bir isim bu sene bütün bebekler popüler olsun diye herkes ayni ismi koyuyor 😇🙈
EsraYsf Kbrra erkek olsaydı muhtemelen bizde bir Alpaslan istisaresi yapacaktık adıyla yasasin oğlunuz 😇