Meva34 Anladığım kadarıyla kan değerin 17 çıkmıs adet olmuşsun adet gününde mi adet oldun eğer öyleyse kimyasal gebelik deniyor ona
Ve Asla 1 ay önce test yaptırıp 17 çıkıp adet olup 1 ay sonra 21 çıkmaz canım bu ay yeni gebelik oluşmuş adetine ne kadar var