Sibel01 bugün kontrolüm vardı 37+6
Bebeğimin kilosu 3400 kg..Doğuma kadar 3600 kg olur dedi doktorum.. Nst de hiç sancım çıkmadı hayırlısı artık, son günler çok ağır geçiyorum inşallah biran önce hepimiz bebeklerimizi sağlıklı sıhatli bir şekilde kucağımıza alırız