Karemela Cananyildiz Aynen canim ya valla bu isim konusu çok zor içine sinmesi lazim alışıncada başka isimler güzel gelmiyor😊
Cananyildiz Karemela herkesin zevki tercihi farklı canım bana öneride bulunanlarn beğendiği ismi de ben beğenmiyorum mesela o yüzden kimseden fikir istemeyeceğim 😀
Porsuk7062 Karemela bende açelya defne ve Simay arasında kaldım defneyi eşim istedi onu koyduk. Ama açelya da güzel isim
Karemela Porsuk7062 aslında çok hoş ikiside ama kökenleri yunanca bilmiyorum artık başka isime isimamazsam açelya olucak.