ikicocuklubiranne ayy inşallah canım benim inşallah dualarla yaşıyorum artık Rabbime emanetiz 🙏🏻 32. Haftalardan buraya kadar dayandı kızım artık gerisi Allah’ıma kalmış inşallah sağlıkla gelir 🙏🏻 Normal doğum mu yaptın acaba doktorun riske atmayalım sezeryana alalım dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?