Semihacelikel bende ehliyet kursuna yazıldım 1.2 gün sonra 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim derslere gittim sürüşte de sıkıntı olmadı hatta hamile olduğun için daha ilgili dikkatli oluyolar ani freni yaptırmazlar mesela ben arada istemeyerek aniden duruyodum hocam kızıyodu bana zararı yok kendini de mi düşünmüyosun diye☺️Şimdi aldım ehliyetimi bebeğime de bi zararı olmadı gayet sağlıklı çok şükür 😊