Semihacelikel Ben de bebekten önce yazılmıştım ilk sınavda kaldım ikinci sınava da 4 haftalık hamileyken girmiştim ani fren yapmadim derslerde de iki kişi oluyorduk yanımdaki kişiye de yaptırmadı hoca, sınavda da önceden söyledim ani freni pas geçtik. İkinci sınavda biraz komisyonun azizligine uğradım yine kaldım 😂 üçüncüde de her fırsatta ay hamileyim, ay midem bulanıyor dedim adamlar gecirmiyicegi varsa da geçirmeye karar vermişlerdir zaten 😂😂😂 şaka maka üçüncü gerçekten çok güzel geçti ve sınavı geçtim. Siz de ani fren yapiliyorsa durumu anlatın, aşırı stres yapmayın ben ilk öğrendiğimde girmek istememistim sınavdan önceki gece çok stres yapıyorum diye ama korktuğum gibi olmadı. Stres yapmayın, doktorunuzla da görüşün sorun olmaz inşallah.