taninmayananne canım bende vurulmuştum zamanında vuran hemşire beni uyardı bu yaglı bi igne yaptıktan sonra ve gün icinde kolonyalı pamukla sert bi şekilde bastırarak iyice ov yoksa yayılmaz top gibi kalır dedi yayılması icin yani.Bende yapmazsam etkisi olmaz mı dedim olur tabiki sadece top gibi kalmasın diye yapman gerekiyor dedi