Kizlar merhaba ben ilk gebeligimde 3 kez proluton depot vurulmustum. 8 haftalik hamileyim. Dusuk riskim var ve 12-14 haftaya kadar bu igneye devam edecegim. Sorum su ki sali gunu bu igneyi 3. Kez vuruldum. Ignenin vuruldugu yag bezesi gibi ceviz buyuklugunde sisti. Orasi kizarik. Acayip kasiniyor ve her zamankinden cok agriyor. Bir hassasiyet var boyle olmssi normal mi bilen birileri var mi? Doktora basvurmali miyim