MucizemmBenimm Si-bel Çok sağol canım Allah razı olsun 🤲 içini ferah tut seninkide normaldir bence kanamamız olmadığı sürece herşey yolunda inşaAllah 🌺
Si-bel MucizemmBenimm bugün gitdim hem ayrıntılı utrason hemde söyledim normal idrar testine bahtı hemde kültür testi istedi ilaç yazdı o yüzden oluyordur dedi cnm çok şükür her şey yolunda rahim agzi uzunluğu bebek hersey iyi dedi doktur ..
Si-bel gozgozanne valla hemen hemen hepimizde oluyor galiba hayirlisi artik cnm sağlıklı dogsunlar da insallh
gozgozanne Si-bel ayy inşallah sağlıkla kucağımıza alırız insan bir şey olacak diye korkuyor vallaha 🙏
MucizemmBenimm Si-bel oyy maşallah subhanallah 🤲 çok sevindim senin adına canım cuma günü de benim ayrıntılı ultrasonum var yine heyecanlıyım tabi ben 🙈 iyi geçer inşaAllah
Si-bel MucizemmBenimm hiç korkma dua et iyi de iyi olsun çok şükür ben de korka korka gitdim ama iyi geçti her şeyin hayirliis enfeksiyon çıktı ilaç verdi ama kültür testi verdim p.tesi çıkacak inşallah iyi çıkar o bilmiyorum inşallah oyle