Si-bel merhabalar 18+5 im ve bir iki haftadır aynı sıkıntı bende de var sürekli sarımsı akıntım var bazen koyu sarı bazen açık sarı oluyor idrar tahlilim remiz bir sıkıntı yok çok şükür ve doktoruma da söylemiştim ama herhangi birşey demedi normal görünüyor sanırım bu durum 🙈 Benimde önceden bir düşüğüm ve bir dış gebeliğim var ister istemez bende tedirgin oluyorum ama bebeğim sağlıklı çok şükür🤲 cumartesi tekrar söyleyecem doktoruma ama ultrason normal geçtiği sürece akıntıya pek birşey yapacağını sanmıyorum🙈 sizin doktorunuzda yorumlarsa haber verirseniz sevinirim 🌺